Zwroty i wymiany
&
Zgodnie z Ustawą „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany.
&
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Wymianie lub zwrotowi podlegają wyłącznie towary nieużywane, czyste, wolne od zapachów, kompletne, z oryginalnym nienaruszonym opakowaniem i metką. Jeżeli odesłany produkt lub firmowe opakowanie zostanie zniszczone, zgniecione na skutek niewłaściwego zapakowania, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.
&
Podstawą przyjęcia zwrotu/wymiany jest dołączenie Orginału dowodu sprzedaży (faktura VAT). Na wymienioną pościel zostanie wystawiona nowa faktura.
&
Wadliwy towar można reklamować. Należy odesłać go na adres sklepu, dokładnie opisując przyczynę zwrotu. W tym celu udostępniamy specjalny formularz wymiany.
&
Towar uszkodzony przez Pocztę lub firmę kurierską – może być reklamowany jeśli został spisany odpowiedni protokół – w obecności pracownika poczty lub pracownika firmy kurierskiej. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie dostawcy wybranego przez klienta: Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
Wszystkie zwroty lub wymiany należy kierować na:
Szwalnia Snów / Shop Solution
ul.Grunwaldzka 17, 31-524 Kraków